Hallå, min fråga är väldigt enkel Jag ville veta om det är normalt att jag under en tid inte längre får nyhetsbrev med en kod?
Hej Dragaons36,
Efter ett problem med nyhetsbreven har vi avbrutit sändningen av dem tills vidare. Detta är bara tillfälligt och vi hoppas kunna åtgärda problemet snart.
Att skriva till kundservice ger oss möjlighet att kvantifiera omfattningen av problemet, låter dig kompenseras för ett fel och speciellt tillåter oss att säkerställa en bättre uppföljning av dina problem / önskemål.
tack för svaret men nej, jag har något annat att göra förutom att jag har en vän det är värre, han mottog den klockan 23:59 så han hade en minut att validera det är en ny spel? Även kundservice organiserar spel nu till den som kommer att validera så snart som möjligt hans nyhetsbrev lol hjärtligt
Jag fick ett nyhetsbrev klockan 8:47 igår, jag försökte skriva in koden just nu, som är 19 timmar men föråldrad. Vilket innebär att dessa koder inte ens har en giltighetstid på 24 timmar. Detta är inte särskilt generöst
Hej margot3804,
Jag är ledsen för detta problem och uppmanar dig att rapportera det till vår kundtjänst.
Jag fick ett nyhetsbrev klockan 20:47 igår, jag försökte skriva in koden för tillfället som är 19 timmar men gått ut. Vilket innebär att dessa koder inte ens har en giltighetstid på 24 timmar. Det är inte så mycket "generöst"
God kväll, jag får nyhetsbrev med koder men som idag har jag fått koden (LE06C) klockan 17 06 2017 och vill ha den validerade ca jag märker att koden endast gäller tills '' au 16 06 2017 är dagen innan mottagandet av koden, jag finner det konstigt, kan vara en bug ????? tack för ett eventuellt svar från webben eller en spelare!