10.1 Ansökningar om spelen och / eller betalning av priserna måste skickas till kundtjänst på postadressen som anges nedan:
DreamCentury Entertainment MadWin klagomål 110-114 Jules Guesde Street 92300 Levallois-Perret
10.2 I händelse av avskärmning måste klagomålen, i synnerhet de som hänför sig till prisutdelningen, sändas senast på sextionde dagen efter dagen för spelets inträde. Klagomålen avseende förvaltningen av "Spelkrediter" måste skickas senast sextionde dagen efter det att transaktionen registrerades på MadWin webbplats.
När det gäller kontrollen av 3000 € av kuben som inte vunnits, men den där maden kom tillbaka till spel i det nya spelet på 3 månader 😈😈
Denna process är ruttet 😈😈 Det skulle ge större mening åt de spelare som klickade i kuben för att omfördela den i form av flera kontroller eller fortsätta till en tomt också 😎
Bra slut på dagen och grattis till de spelare som kommer att dras 🍸
svaret på båda frågorna är ja och ... ja! ;-) Ja självklart blir tomten sköt väldigt snabbt (men inte i helgen), vi är engagerade! ... och ja lanseringen av det nya spelet har uttömt laget (men det är ett nöje)! ;-)