|
Hej!
Efter att den nya adressverifikationsproceduren släpptes uppstod flera medlemmar problem.
Vi korrigerar för närvarande problemet. Under tiden valideras Tic-Tac Showcases automatiskt.
Bra spel! Webben "
|
|
Hej alla.
Jag har haft rätt igen i några veckor varje dag, på sidan som ber mig att verifiera min adress. Jag är därför skyldig att varje dag bekräfta att min adress är giltig. Detta visas bara på CadoVillage , inte på de andra 2 platserna.
Hejdå vi ses snart
|
|
Hallå
Tic Tac Showcases har varit i automatiskt läge i flera veckor tills vidare, som redan nämnts. Jag påminner också om att det inte förändrar någonting vad gäller intjäningen, så MadWin går väldigt bra!
Bra spel! Webben' Tack så mycket, jag hade frågat efter nyheter, jag blev besvarad! Så det är tills vidare vad som innebär, dessutom bekräftade Bijous meddelande (🌹 det är min systers förnamn), som vi kommer att meddelas några dagar innan; det är huvudsaken, jag behöver inte längre stressa om jag inte gick för att validera genom att säga till mig själv: "vi måste gå snabbt, och om igår hade varit deras sista dag av automatisk" Om vi varnas som efter semestern av ett meddelande mitt på sidans öppningssida, är det perfekt! han gör lite för att tillfredsställa mig (och lite för att misshaga mig också) Ärendet verkar avslutat Tack våra hemsidor 🍸!🙋
|
|
Hallå
Tic Tac Showcases har varit i automatiskt läge i flera veckor tills vidare, som redan nämnts. Jag påminner också om att det inte förändrar någonting vad gäller intjäningen, så MadWin går väldigt bra!
Bra spel! Webben'
|
|
för lykta 83
Jag håller helt med dig, det är sant att den här gången börjar det bli riktigt långt, speciellt när vi inte har någon information om framtiden för automatiska valideringar. Jag skrev till kundtjänst och de svarade att jag skulle bli informerad några dagar före slutet av automatiska valideringar utan att ge mig några datum.
kanske skulle det vara nödvändigt att alla missnöjda med detta system skriver ett litet ord på forumet. Det kan få saker att gå framåt.
lycka till alla tictaceurs 🙋🙋🙋
|
|
håller med dig, det börjar vara länge, inga nyheter ... vi börjar undra om MadWin inte går MadWin ! Kundtjänst är otillgänglig, vi har inga nyheter från webben ... sniffar, vi skulle känna oss nästan övergivna!
|
|
Vår webmaster hade den extrema vänligheten att öppna en diskussion med titeln "Tekniska problem: info och uppföljning"): 🙁y): Jag läste informationen, men han glömde att ge oss "uppföljningen" !!!! 🙁n):
När kommer nyheter om slutet av automatiseringen av validering? I denna takt har vi hela året. Även om det borde vara länge, skulle vi vilja veta, så jag hoppas att vår webmaster läser detta meddelande ... och kommer att följa det speciellt.
Vi kan inte ens hota att slå, vi skulle berövas spel, så vi är dömda att vänta utan att veta något, det är svårt, eller hur? Jag hoppas informationen i början av veckan, tack på förhand på uppdrag av alla tictaceurs.😃 🙋🙋
|
|
webnyheter? tillbaka till vanligt i sikte?
|
|
God kväll,
Jag håller helt med dig, det blir för länge. S. Kunden berättade för mig 9/02 tillbaka till normal snart. snälla gör det snabbt !!!!!!!! tack tack
|
|
När är slutet på automatisk validering? Problemen måste lösas sedan !! Jag skulle vilja gå vidare lite snabbare !! God kväll
|
|