Jag har bara lämnat in en förfrågan till kundtjänsten.
Här är den anklagade:
Din förfrågan har skickats.
Du kommer att få ett sökbart svar på webbplatsen och på din personliga e-postadress inom 48 till 72 timmar.
Viktig information:
DreamCentury kommer att vara i årlig sommar stängning från tisdag 27/07/2010 till 15/08/2010 ingår. Därför kommer vi inte att kunna svara på dina förfrågningar till kundtjänsten eller fortsätta att skicka dina gåvor under denna period. Från 16/08/2010 kommer dina förfrågningar att behandlas i ordning och skickning av dina gåvor gjort mycket snabbt.
För några månader sedan skickade MadWin mig en vinnande, p-nyckelstil som jag inte fick. En gång fick jag kontrollerat datumet för att skicka, vilket motsvarade det som webbplatsen satte i min uppföljningsvinst men postkontoret tog 20 dagar att leverera det till mig 😈😡😈
Men jag förstår dig 2loup1, mellan en trinket och en check, det finns något att oroa sig för.
Jag erbjuder dig dessa få, för att få dig att vänta.
😎
Re fred 🙋
Du ville göra ditt bidrag igen men igen, det verkar som om ditt svar inte var lämpligt för några här 😈
Inte coolt 2loup1 ditt tidigare meddelande... Ibland har jag svårt att förstå vissa reaktioner. 🙁n): Kort sagt, netiri2212, oroa dig inte, du får svar från kundtjänst i början av nästa vecka!
Våra svarstider från kundtjänst har varit exceptionella de senaste tre månaderna, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter mottagandet av en gåva, men det är sant att under en vecka är våra förseningar mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden 😉)) I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider vid ett stort inflöde av meddelanden.
Som sagt, jag tror på Claudie92 i ett tidigare meddelande: buggar => meddelanden på SCL som exploderar => längre fördröjningar att svara!
För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var en helgdag och det gör inget!
Bra spel allihop!
Webben' 🌹🌹
Kära webb 🙋
Inte coolt verkligen 😈 När jag har något att säga, bra eller dåligt, tvekar jag inte att låta det bli känt.
Om du läser dina PM så vet du min situation eftersom jag för första gången tillät mig att kontakta dig men såklart inget svar från dig 🙁n): Självklart ska du svara mig för att kontakta SC 😵 Det är redan gjort för din info 🤡
Det kan vara bra när det gäller stora kontroller att skicka dem i uppföljning och ge oss spårningsnumret 😎 Så att vi kan vidta åtgärder.
Sammanfattningsvis, reaktionen är väldigt lätt att förstå 😂
Inte coolt 2loup1 ditt tidigare meddelande... Ibland har jag svårt att förstå vissa reaktioner. 🙁n): Kort sagt, netiri2212, oroa dig inte, du får svar från kundtjänst i början av nästa vecka!
Våra svarstider från kundtjänst har varit exceptionella de senaste tre månaderna, vilket framgår av alla meddelanden om att våra vinnare gärna skickar oss per post efter mottagandet av en gåva, men det är sant att under en vecka är våra förseningar mycket längre eftersom vi är lite överväldigade av meddelanden 😉)) I grund och botten behöver vi fortfarande förbättra våra reaktionstider vid ett stort inflöde av meddelanden.
Som sagt, jag tror på Claudie92 i ett tidigare meddelande: buggar => meddelanden på SCL som exploderar => längre fördröjningar att svara!
För att inte tala om att torsdagen den 11/11 var en helgdag och det gör inget!
För några månader MadWin mig en gain, p-key stil som jag inte fick. När jag väl mottagit det kontrollerade jag datumet för sändningen, vilket motsvarade det som sajten lade in i min spårningsvinst, men posten tog 20 dagar att leverera den till mig 😈😡😈
Men, jag förstår dig 2loup1, mellan en prydnadssak och en check, det finns något att oroa sig för.
Jag erbjuder dig dessa få 🌹🌹🌹, för att låta dig vänta.
😎
hej rosa 🌹🌹
Tack för din 🌹
Om Mad följer hans regler:
🗎 9.3 Prisernas fraktkostnader bärs av arrangörsföretaget, alla andra möjliga kostnader relaterade till gåvan (kostnader för implementering, driftsättning, installation, användning, administrativa formaliteter) och som inte ingår i beskrivningen av gåvan kommer att förbli ansvaret av den vinnande medlemmen. Vinnaren av ett pris eller en vinst förbinder sig att betala alla skatter, tullar, sociala avgifter eller annan möjlig rättighet av vilken karaktär som helst, som kan vara skyldig i tillämpning av lagen, varvid det arrangörande företaget är befriat från allt ansvar i detta avseende. Om ett pris inte kunde skickas med post, skulle de specifika leveransvillkoren för gåvan anges i beskrivningen av gåvan eller anges i ett personligt e-postmeddelande adresserat till vinnaren. Partier skickas med post eller med bud resor på mottagarens risk och fara. DreamCentury Entertainment Company kan inte hållas ansvarigt i händelse av förlust eller försämring av de skickade priserna. DreamCentury Entertainment kan inte hållas ansvarigt för en försening i utsändningen av vinster och priser när denna försening inte beror på den, utan beror på den tjänsteleverantör som den använder för att utföra denna utsändning. Det kan inte ådra sig något kontraktuellt eller juridiskt ansvar för operationer som rör transporten av priserna och utdelade priser.
Vi kan konstatera att de inte bryr sig ett dugg kungligt 😈😈
Dessutom värdar vip diamant kundansvarig inte ens att svara 😠
Jag planerar att ha svar från dem på måndag, annars ska jag roa mig med att trakassera dem 👏👏👏👏
🙁 Hej, jag har inte fått svar på en vecka och det är brådskande eftersom jag inte har fått min dvd-spelare skickad av MadWin trots att det är ett paket som borde ha kommit för länge sedan. andra försändelsen första gången MadWin it var fel adress???? och där verkar det vara samma sak 🤪
För några månader MadWin mig en gain, p-key stil som jag inte fick. När jag väl mottagit det kontrollerade jag datumet för sändningen, vilket motsvarade det som sajten lade in i min spårningsvinst, men posten tog 20 dagar att leverera den till mig 😈😡😈
Men, jag förstår dig 2loup1, mellan en prydnadssak och en check, det finns något att oroa sig för.
Jag erbjuder dig dessa få 🌹🌹🌹, för att låta dig vänta.
En varg borde veta att under stora perioder med stor kyla går en del i vinterdvala! 😂 Och det på Stora förändringar = Buggar = mer jobb för kundtjänst... 😉
🍸
Claudie igen 🌹
Vi måste sluta pumpa polering för Mad 😎
Är datumen för att skicka checkar också en del av beugs?
Ex: En check skickad på de senaste 8 (inkomstspårning) mottogs samma dag, de är starka på Mad 😀
En konsoliderad check skickad på de senaste 5 hittills, fortfarande inte mottagen 😵
Det finns liksom ett STORT problem också på den här nivån 😈 En datorbugg, jag tvivlar på det!
SC-dvalan är lång, om de inte är en del av beugen 😀😀