***** Det är sant att vi har fallit bakom efter sommarens stängning av företaget. Dessutom har vi stött på ett lagerstock, men oroa dig inte, din vinst tas emot i våra tjänster och du kommer snart att få den.
Vi ber om ursäkt för besväret och tack för din förståelse.
Vi står kvar till ditt förfogande.
Med vänliga hälsningar,
MadWin laget
*****
Jag är lugn, jag väntar ... Tack alla 🙋🙋
God kväll 🌹
Tja, det slutade alla att gå tillbaka för att beställa 🙁y):
***** Det är sant att vi har fallit bakom efter sommarens stängning av företaget. Dessutom har vi stött på ett lagerstock, men oroa dig inte, din vinst tas emot i våra tjänster och du kommer snart att få den.
Vi ber om ursäkt för besväret och tack för din förståelse.
Hej cricri04 Jag har en gåva validerad sedan den 11 juli men fortfarande inte skickad när jag redan fick presenten vann 19 augusti 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
God kväll Floower .....
Kontakta kundtjänsten för mer information om denna fördröjning 🙁y):
Om det här är en kopierad kopia av förordningen:
Om DreamCentury Entertainment Company är beläget, särskilt på grund av ett lager av en av dess leverantörer eller återvinning eller likvidation av den senare, kan inte leverera det parti som valts eller vunnits av medlem kommer medlemmen att bli underrättad via e-post och kundtjänst så snart som möjligt och deras intäkter kommer att ersättas med en motsvarande eller större värdeökning. Denna ersättning kan göras i form eller MadPoints (så att spelaren kan välja sig en present av samma eller större värde i MadWin hemsida). Företaget DreamCentury Entertainment kommer på intet sätt fortsätta till leverans av DreamCentury Entertainment värde av mycket i kontanter eller utbyte mot andra partier.
God kvällsblomma! För att följa meddelandet om cricri, vänta lite mer eller fråga klargöring till kundtjänsten? Och jag försäkrar dig om en gåva är tyvärr slut i lager, ersätter MadWin dig. Ha en bra kväll
För min del är allt tillbaka till det normala. Efter att ha kontaktat kundtjänst validerades mina lotter och skickades nästa dag!
Om din sats har validerats är det inget problem ... förmodligen en brist på lager, men jag är säker på att laget redan finns på plats. Om du hittar tiden för länge kan du alltid försöka se vad som händer för ditt specifika fall genom att kontakta kundservice.