Din lott skickades den 26 november. Vi gör många saker för att tillfredsställa våra medlemmar, men det finns en sak vi inte kan göra, det är att ta med gåvorna själva direkt till vinnarna...😉
Dina gåvor skickas till dig av ett företag som heter La Poste och som ansvarar för postutdelningen. Eftersom du inte har mottagit nämnda brev är vi föremål för deras regler för att lämna in en tvist.
Tror att vi är de första som blir arga när sånt här händer, och vi gör vårt bästa för att hitta förlorade paket varje gång, samtidigt som vi återigen lyder under La Postes direktiv. Det tar tid, så är det, det finns inget vi kan göra åt det!
Om du ändå vill hålla oss ansvariga för det så kan jag inte stoppa dig, men vet att det inte kommer att förändras så mycket...Istället för att bli arg på oss och skriva totalt absurda saker skulle det vara mer konstruktivt att sätta dig i kontakt med vår kundtjänst och ditt postkontor för att hitta ditt paket...
sedan 26/11/2007 (var det noterades skickat) Jag väntar på min miniräknare translucid .... enligt vad som är skrivet på webbplatsen jag borde ha fått i nästa vecka .... kontakt med MadWin ..... du måste vänta 6 veckor !!!! Jag anger att min adress är korrekt fråga: får du gåvorna mellan 4 till 6 veckors skift jämfört med det som skickades på ... Det var en miniräknare som jag ville erbjuda som julklapp ... det kommer att vara för jul 2008 eller 2009 !!! Jag är besviken. Jag trodde att jag hittade en seriös webbplats jämfört med andra spelplatser ... Jag menar en seriös webbplats: Om de erbjuder gåvor som de inte har eller som kommer att levereras med mycket förseningar, måste man säga till kunderna. I det ögonblicket skulle jag ha valt något annat. Resultat: Jag vill mindre begå mig att spela på MadWin . Okej.