Det är sant att när vi skjuter på ett spöke efter att marionetten är borta förlorar vi kan mm för att han förblev sitt hår XD eller när vi skjuter på ett spöke såg jag att jag rörde en marionett bredvid min spöke ligger bakom spöket som gömmer det (ändå ska spöket vara transparent OO) men det kommer att vara i topp 5 och det är min 8: e dag men idag vet jag om du gör det men jag vinner 2 gånger månad med galenheter för samma poäng som igår: (
Faktum är att jag verkligen gillar SOS Dodo och Boo Hoo, spelet använder spelarens reflexer och fingerfärdighet, inte ren tur som så många andra spel. Det är också trevligt att ha räknat olika punkter på båda sidorna.
Å andra sidan det som irriterar mig är denna mani att dockorna (men inte tigrarna) visas plötsligt i stället för att stiga gradvis. Plötsligt kommer skotten (som korsar spöken på MadWin och inte dodos på CadoVillage att förstå) och bomberna berör vad som inte visades på skärmen när musklicket gjordes.
Jag skulle verkligen vilja förklara varför dessa skott och plötsliga framträdanden förstör poängen.
Jag har också mycket avbrott som inte underlättar spelet .... Jag tröstar mig själv genom att säga att jag inte är ensam! men det är synd mindre och mindre poäng .... pb anslutning ... på MadWin vi har mindre och mindre kul .......
Jag vet inte om dig, men det börjar bli bra, dessa marionetter, antingen redan tillbaka, eller inte ännu ute, som uppstår omedelbart för att bli slagna av ett skott genom ett målspök. Speciellt med avmattningarna som nu påverkar de flesta spel men som tydligen inte talar ökar risken för olycka.