|
1wolf2 skrev: massou33 skrev: 1wolf2 skrev: yassayassa skrev: det har gått mer än en vecka sedan jag lämnade 2 meddelanden till kundtjänst och fortfarande inget svar (medan de säger att de svarar inom 48/72 timmar!!!) är detta normalt! (tänk)(ja)
Hej 🙋
Har du inte tagit semester?
I så fall var du förmodligen inte tillgänglig 🎤
Med det arbete MadWin utför tycker jag att de har rätt att ta en välförtjänt semester och du kan vänta lite 🎤
God fortsättning 🌹
De kunde bara varna...
Hej massou33 🙋
De kunde varna!! Du saknar inte nerv 😀
De har rätt att ta förskott som alla andra utan att stå till svars inför någon !!!!!!
Hindrade det dig från att spela? Nej det tror jag inte!!
Mottagandet av de vunna priserna tog längre tid ok! Men allt kommer att vara som vanligt igen under de kommande dagarna och det har redan börjat!! (såvitt jag är orolig) 🎤
Så ha tålamod lite, det kommer inte att skada dig 😀
God fortsättning och 🍸
Jag håller inte med dig 1loup2, men vi ska inte göra en ost av det heller.
För mig är det en fråga om servicekvalitet , oavsett om MadWin spel eller säljer internetuppkoppling, jordnötter eller badrum, det är likadant. De tillhandahåller förseningar, Bugs , otillgänglighet under semestern, ja de varnar, de ger perioden, jag ber inte om mer.
Dessutom, såvida jag inte har fel MadWin oss att hjälpa dem att förbättras: Jag ger min åsikt, som verkar delas av många, det är normalt.
Nu när du är storsint Game Point att acceptera allt, det är ditt problem! och vi förstod alla din position, svår att missa.
Låt oss bara ge vårt då och då. Det är för att problemen består som jag slutade med att uttrycka mig.
För att svara dig Nej, det hindrade mig inte från att spela, utan från att spendera Spelkredit , ja.
|