Spelare cricri04 postat ett inlägg den 24/08 04:15 på MadWin Forum: Kundtjänst . Svara honom på MadWin och MadWin ut med andra spelare

Ying & Yang Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:11680 / 30000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
PopCorn Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3000 / 3000
Tjäna kr 73 900
upptäcka
Upptäck Pharaoh
Pharaoh Booty Game
Tjäna a Victus By Hp 15-Fa0000Sf PC Gaming 15,6" Fhd Ips SSD-kort
upptäcka
Upptäck Game Masters
Game Swag Game Masters
Tjäna i Xiaomi Redmi12Black smartphone
upptäcka
Upptäck Eldorado
Eldorado Booty Game
Tjäna ett Hp Elitedesk 800 G1 Sff Black Desktop Pc SSD-kort
upptäcka

ämne:  Kundtjänst
jean68
04/09/2007 10:19:42

🌹
Jag tycker att du har rätt, det hände mig många gånger.
Jag skickade ett meddelande och på dagen blev problemet löst.
men inget att radera.


i alla fall mycket bra idé.

jean68

cricri04
329 
24/08/2007 04:15:44

Hej alla !!!

Jag föreslår att lägga till ett alternativ; "Radera min förfrågan" när du har skickat in en förfrågan till kundtjänst.

Mycket ofta skyndar vi oss att skriva en förfrågan, eftersom vi har fakta och datum för händelsen eller annat i åtanke ... och ändå inser vi ibland att vi har agerat för snabbt, eller att problemet har lösts under tiden .

I det här fallet borde vi kunna gå tillbaka på våra ord och ta bort vår förfrågan, det skulle frigöra kundservice.

Allt detta för att också säga att det skulle vara bra för kundtjänst att titta på ett av mina meddelanden angående en kredit-/deltagandeväxlingstransaktion som blev sur för mig!!!!



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade