Jag gör ett inlägg på forumet eftersom jag är avstängd från forumet i 2 år för en bagatell...
Jag har väntat på presenter i mer än ett år, nu är förseningarna inte längre månad för månad, utan år för år. Så när jag ser folk som är arga för att de inte fått något på en månad eller två så får det mig att le.
Det mest oroande i allt detta är bristen på kommunikation, jag har följt drömmen i flera år, och jag har aldrig sett det! (Covid förklarar inte allt på samma sätt) Vissa kommer att säga att drömmen inte har något kvar i kassan, det kan vara sant, men säger att dessa sajter har varit öppna länge och att de inte är filantroper! Vart skulle deras vinster tagit vägen? Skulle fortfarande vara ett företag, som inte gör några reservationer vid en hård smäll och som jobbar på "jag spenderar allt jag tjänar direkt".
Jag tror uppriktigt att problemen började när drömmen ville bli internationell...
Kort sagt, jag har redan varnat organisationer och konsumentförsvar för Drömmens nuvarande metoder och har för avsikt att lära mig vad som döljer sig bakom allt detta.
För att förbli konstruktiv, en idé för drömmen, varför inte gå igenom säljsajter online genom att gå med på våra respektive adresser för de som väntar? Säg inte att det inte är möjligt, för andra gör det. Det kommer att hindra dig från att vara mellanliggande och kommer framför allt att spara dig mycket tid! (särskilt för att komma ikapp dina förseningar) Jag vill påpeka att de gåvor jag vann för mer än ett år sedan inte längre har samma priser nu, så ni är vinnare och jag accepterar det, inte utan missnöje.
Här hoppas jag inte bli "censurerad" som vanligt, eftersom jag inte bröt mot några regler i dina regler.
PS: allt är inspelat, ni kommer att förstå tror jag.
Hej alla, jag skulle bara vilja veta om någon av er har fått en gåva från Wonderz nyligen (under de senaste månaderna) eller om vi alla är i samma situation (gåvor som lösts in mot Spielpunkte i montern har aldrig fått).
Hej alla, jag skulle bara vilja veta om någon av er har fått en gåva från Wonderz nyligen (under de senaste månaderna) eller om vi alla är i samma situation (gåvor som lösts in mot Spielpunkte i montern har aldrig fått).