Spelare webmaster postat ett inlägg den 13/11 14:25 på MadWin Forum: Meddelande till alla: kundtjänst och dig . Svara honom på MadWin och MadWin ut med andra spelare - sida 3

PopCorn Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:3000 / 3000
Tjäna kr 73 900
upptäcka
Upptäck Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie är tillbaka för ett dolt skicklighetsspel
upptäcka
Upptäck Brikz Attack
Brikz Attack
Brikz, Goowiz sverjade fiender, är tillbaka i detta arkadspel där du måste vara skicklig!
upptäcka
Upptäck Catch A Prize Jackpot
Loot Game Catch A Prize Jackpot
Tjäna en orientalisk träig parfym
upptäcka
Upptäck de gamla texterna
Forntida texter
Gå på äventyr med Julien Riddle och leta efter det längsta ordet!
upptäcka

ämne:  Meddelande till alla: kundtjänst och dig
Guizmore
112 
28/11/2010 01:57:05

Bravo, å andra sidan, min ide gick mycket snabbt till glömska. 😂 Ett litet svar kommer att bli bra. ^^

calop06
611 
26/11/2010 17:15:51

Hej 🙋

Vi noterade förslaget som skulle tillåta dig att ta bort meddelanden som inte längre behöver ett svar! Vi ska försöka sätta på plats snart.

För närvarande har vi fortfarande en eftersläpning som svar på förra veckans händelser som genererade många förfrågningar. Också tack för ditt tålamod, och speciellt inte för att skicka ytterligare meddelanden, om inte nödvändigtvis självklart!

Bra spel!
Webben "


🙋

👏👏👏👏

🙋 🍸

webmaster
1629 
26/11/2010 12:37:27

Hej 🙋

Vi noterade förslaget som skulle tillåta dig att ta bort meddelanden som inte längre behöver ett svar! Vi ska försöka sätta på plats snart.

För närvarande har vi fortfarande en eftersläpning som svar på förra veckans händelser som genererade många förfrågningar. Också tack för ditt tålamod, och speciellt inte för att skicka ytterligare meddelanden, om inte nödvändigtvis självklart!

Bra spel!
Webben "

jpm50
555 
26/11/2010 11:11:17

Kan kundservice inte tillåta att ett meddelande tas bort när det inte längre finns någon anledning att vara? SV skulle vara mindre trångt. Krediter som erhållits efter konvertering av madpoints krediteras nu till mina konton men meddelanden är pågående. [/ Cit
ation]


Inget svar från webben till mitt förslag! Det är samma för min begäran om informationsrubrik som reserveras för webben. Ny fråga: När kommer du att kunna konvertera poäng till krediter? ?

chevalier3000
59 
23/11/2010 21:24:42

ON är den 23: e och jag har fortfarande 2 biljetter öppna den 12 november, så alltid mycket sent. Det är irriterande sedan den nya versionen av webbplatsen jag förlorade min status av VIP platina, så mer tillgång till VIP-spel, mer möjlighet att konvertera min gåva i MP. Jag hoppas att det kommer att lösas snabbt, jag har presenter som jag inte kan konvertera.

raphi62200
392 
14/11/2010 12:22:14

Kan kundservice inte tillåta att ett meddelande tas bort när det inte längre finns någon anledning att vara? SV skulle vara mindre trångt. Krediter som erhållits efter konvertering av madpoints krediteras nu till mina konton men meddelanden är pågående.


Den 13/11/2010.
Hej, JP!

Denna idé har varit i mitt huvud ett tag!
Heder till dig som kommer att ha uttryckt det, och vem är mycket involverad! Mycket mycket bra idé, för spelarna som vill stoppa förfrågningar som har blivit OBSOLET!
SC kommer att vara mer "ventilerad".

Bravo JP!

RECO-RECO-RECO !!!

Med vänliga hälsningar,

Fred.



🙋 Hej alla!

Helt enig. Det skulle vara en tidsbesparare för alla! 🙁y)

Ha en bra dag!



Guizmore
112 
14/11/2010 11:34:56

Varför inte en kundservice via chatt och telefon? Det skulle sänka antalet förfrågningar per meddelande. 😂

calop06
611 
14/11/2010 01:13:11

Hej jpm50 🙋

Uppskattad för dig att omvandlingen slutligen gjordes)

Jag kommer inte att säga lika mycket för mig själv 😈

Fortfarande inget på den här sidan 🙁n):,

Fortfarande inget när jag vill vända en vinst som uppnås på Eldorado madpoints 😈

Här är deras charmiga budskap som visas:

Tyvärr men din åtgärd är omöjlig

Alla gåvor som valts och visas nedan kommer att lösas in på MadPoints baserat på din växelkurs på 70%.
Denna åtgärd är inte möjlig för någon av de valda gåvorna.
Du kommer att omdirigeras till föregående sida ...

Jag försökte x gånger, flera sätt och alltid deras budskap, dessutom blev vinsten validerad senast 12, eftersom SC inte läser något meddelande, föreställer jag mig att de kommer att skicka det till mig.

Kommer tillbaka till avsändaren 🤕🤕

Att läsa webben:

Sakerna ska återgå till normala från måndag 22/11. Detta är inte på något sätt en säkerhet 👏👏

Tålamod är som choklad ... vi får aldrig nog! [Christelle Heurtault]

Godnatt 🎤





jpm50
555 
13/11/2010 21:29:27

Kan kundservice inte tillåta att ett meddelande tas bort när det inte längre finns någon anledning att vara? SV skulle vara mindre trångt. Krediter som erhållits efter konvertering av madpoints krediteras nu till mina konton men meddelanden är pågående.



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade