Spelare webmaster postat ett inlägg den 13/11 14:25 på MadWin Forum: Meddelande till alla: kundtjänst och dig . Svara honom på MadWin och MadWin ut med andra spelare - sida 2

Upptäck Zombie Academy
Booty Zombie Academy Game
Tjäna en Bartop Arcade Mvsx
upptäcka
Upptäck de gamla texterna
Forntida texter
Gå på äventyr med Julien Riddle och leta efter det längsta ordet!
upptäcka
Upptäck Tasty Junkfood
Läcker skräpmat
upptäcka
Scratch Ticket Juke Box
Antal återstående biljetter:12000 / 12000
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Upptäck Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie är tillbaka för ett dolt skicklighetsspel
upptäcka

ämne:  Meddelande till alla: kundtjänst och dig
bernois
07/11/2011 13:07:26

Jag vill också veta definitionen av "snart" som använder webbplatsen.
Självklart ser det inte ut som vanliga ordböcker!

calop06
611 
14/10/2011 16:43:33

Hej 🙋

Vi noterade förslaget som skulle tillåta dig att ta bort meddelanden som inte längre behöver ett svar! Vi ska försöka sätta på plats snart.

För närvarande har vi fortfarande en eftersläpning som svar på förra veckans händelser som genererade många förfrågningar. Också tack för ditt tålamod, och speciellt inte för att skicka ytterligare meddelanden, om inte nödvändigtvis självklart!

Bra spel!
Webben "


Hej älskling web 🤪🤪

Så var är du från ditt meddelande från: Meddelande publicerat den 26/11/2010 12:37:27 ??

Nästan ett år redan 🤪🤪🤕🤕

Kan du påminna oss definitionen av snart?

🎤🎤



lanterne83
60 
14/10/2011 14:06:15

Hej 😉

Jag vann ett doftljus i över en månad, jag har fortfarande inte fått något, jag är förvånad för att innan kom gåvorna snabbt ...
tack för att jag tagit hänsyn till mitt meddelande


Mitt svar är sent, men jag öppnade inte det här ämnet.
Eftersom denna vår är ett vanligt fenomen och inte för alla gåvor, tycker jag att det är gjort lite enligt sina leverantörer eller värdet av vinsten.
För min del hade jag förklaringen av kundtjänsten. Vi måste ge ett bevis på vår identitet, som jag bekänner, jag har inte gjort ännu och det blockerar mig några presenter. Men min försummelse straffade mig, det är dumt, bara dags att kopiera mitt CNI, jag måste tänka på det. men jag har andra saker i åtanke.
Ha en bra helg! (och m ..... det dåliga vädret kommer, det kommer att regna för första gången i månader, vi vänjer sig vid den eviga solen)

Guizmore
112 
13/06/2011 21:32:39

Hej, det är inget ämne att kontakta kundservice, men bara för att ge hans åsikt. Vänligen gå till kontaktinformationen för kundservice för kontaktuppgifter. 🙂

francois38
12/06/2011 11:30:08

idag söndag kunde jag inte spela yam men mitt spel räknades som prestanda

loungtza
28/05/2011 11:17:58

Hej 😉

Jag vann ett doftljus i över en månad, jag har fortfarande inte fått något, jag är förvånad för att innan kom gåvorna snabbt ...
tack för att jag tagit hänsyn till mitt meddelande

lalili59
1670 
07/12/2010 16:24:32

Bravo web för ditt svar på yayelle, för det är uppriktigt att det är sjukhuset som gör roligt med välgörenhet ():

calop06
611 
07/12/2010 12:26:53

🙋

😀😀😀😀😀😀

👏 web 🙁y):

webmaster
1629 
07/12/2010 10:29:33

Hej 🙋

Kundtjänst strävar uppenbarligen för att skriva sina svar på vårt språk, men ingen är någonsin säkra på ett fel ...
Dessutom gör du ett misstag i ditt meddelande eftersom du borde ha skrivit "gör" och inte "gjort" i din sista mening! Gilla vad händer det för alla!

Med vänliga hälsningar! 😎

Webben "

yayelle2
25 
06/12/2010 19:43:08

Du har skrivit för många favoritspel ... Du var tvungen att skriva: - du har skrivit in

Det här är de saker som invaderar kundtjänst, förutom tekniska problem.

QuoVerbis är ett QuoVerbis , så du måste skriva med ett minimum av stavfel.

Jag är inte arg, helt enkelt, jag är chockad över misstagen och det gör mig nöjet att rapportera dem.



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade