Jag följer alla överenskomna nät utan oro, och jag är väldigt rörd av ditt meddelande tydligt uttryckligt och väl sagt! 1000 tack! hälsningar, god semester och god semester 😉
Jag inser att meddelandet som skickades till dig är dåligt uttryckt och än en gång disambiguerar jag: checkar skickas, förutom i fall som åläggs av vår bank och som tvingar oss att verifiera din identitet.
Vi har alltid velat att detta forum inte ska vara ett alternativ till kundtjänst. Jag betraktar inte detta som censur i den mån jag publicerar och svarar på den allmänna frågan, för i själva verket intresserar det uppenbarligen alla spelare! Å andra sidan måste utbytena du har med Kundservice enligt min åsikt förbli privata, speciellt eftersom ditt ärende hanteras av en kundansvarig som har gett dig hennes namn och som därför tar hand om dig personligen för att det ska hända snabbt! Dessutom är det inte specifikt i förhållande till dig som jag "blockerar", utan för att andra logiskt nog kommer att bli frestade att komma och uttrycka sin personliga sak här, och vi har sett tidigare vad detta har gett tyvärr. Men jag kan inte ägna min tid åt att svara på spelarnas problem! För att inte tala om att då måste man reagera på svaren från de andra spelarna som är oroliga...osv. Det är ohanterligt för mig, förstå mig! Dessutom har jag inte direkt tillgång till alla dina data, så jag kan inte verifiera allt direkt på egen hand ändå.
Om vi vill att detta utrymme ska förbli trevligt för alla, låt oss vara medvetna om att detta kräver att alla respekterar vissa regler. Jag nämner utan censur missförståndet du har med Kundtjänst, och alla spelare har kunnat läsa det!
Jag hoppas att du förstår innebörden av min blockering och min önskan att inte ha någon förvirring mellan behandlingen av personliga problem, som görs uteslutande av kundtjänst, och allmänna diskussioner, som görs här.
Så återigen, meddelandet du fått förtjänar att förtydligas, jag bekräftar det för dig... utan censur... men det här är en fråga om kundtjänst och det är ett personligt problem! Om nya problem uppstår i framtiden kommer jag inte att hindra dig från att uttrycka dig här.
Jag vet att det kommer att finnas missnöjda människor, jag förväntar mig alla möjliga svar, men som alltid hoppas jag kunna räkna med att du förblir trevlig mot mig även om du inte håller med mig!
Utbytet med kundtjänsten är privat, men jag bekräftar till 2Loup1 att Kundtjänst har bett Cyriletfab att lämna in till denna procedur. Återigen, när dessa kontroller gjorts och valideras med vår bank kommer det inte längre att finnas några bekymmer.
Vad jag inte förstår är att du är tvetydig med kundtjänsten! vem säger till mig och jag platsen: "vi skickar inte check, bara överföringar!" ... Jag drömmer eller fångar något lol 😲
Utbytet med kundtjänsten är privat, men jag bekräftar till 2Loup1 att Kundtjänst har bett Cyriletfab att lämna in till denna procedur. Återigen, när dessa kontroller gjorts och valideras med vår bank kommer det inte längre att finnas några bekymmer.
fler kontroller på MadWin ! Jag lärde mig bara att MadWin inte skickar MadWin längre! de kommer bara göra överföringar! pfff ... några stora spelare kommer att uppskatta, för andra som jag gillar jag mindre ... det är mer en spelplats men ett kasino ...
Hej 🙋
Det är inte den 1 april 😵
Du lärde dig bara med din kristallkula?
Jag beställde x kontroller och jag mottog dem alltid på kort tid utom när tjänstemännen knullade bordeln (posthuset) 😈
För att avsluta, ge oss beviset här på dina ord 🙁y):