Spelare webmaster postat ett inlägg den 29/01 19:50 på MadWin Forum: LÄS FÖRSTA: Förslag till hjälp . Svara honom på MadWin och MadWin ut med andra spelare - sida 2

Scratch Ticket Tutti Frutti
Antal återstående biljetter:8895 / 9600
Tjäna kr 7 400
upptäcka
Upptäck Game Masters
Game Swag Game Masters
Tjäna i Samsung Galaxy Tab A8 surfplatta
upptäcka
Upptäck Eldorado
Eldorado Booty Game
Tjäna i Pokémon Karmesin & Purple Top Trainer Box
upptäcka
Pirates Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1316 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka
Pirates Scratch Ticket
Antal återstående biljetter:1316 / 1500
Tjäna kr 110 900
upptäcka

ämne:  LÄS FÖRSTA: Förslag till hjälp
miguelita
92 
24/01/2013 20:24:43

Tack Webmaster för alla förslag som kan hjälpa oss

godnatt

webmaster
1629 
23/01/2013 11:46:29

Hej mamyj,

Om du hade problem med att komma åt spel på QuoVerbis på söndag och måndag, vänligen vet att detta problem har lösts och att vår sida återigen är tillgänglig.

Om du inte kan spela på våra andra sajter är det i det här fallet endast kundtjänst som kan hjälpa dig.

Webben'

mamyj
21/01/2013 09:14:00

🤔
Några förslag för att lösa dina problem...

"Spel visas inte på hemsidan (stort vitt utrymme i mitten av sidan)"
"innehållet i spelets fönster (popup) förblir vitt/svart"
=> För dessa frågor: problemet kommer från flash-plugin-programmet som inte är (eller felaktigt) installerat på din dator. Förslag: installera om det eller installera en nyare version. Be kundtjänst förklara manipulationerna för dig vid behov.


"När jag klickar på spela händer ingenting / inget fönster öppnas"
=> för denna fråga: problemet kommer från en anti-popup som du har installerat (ibland utan att veta om det) på din dator. Du måste inaktivera den för att kunna spela våra spel. Dessutom ingår ofta en popup-blockerare i "staplar" som Google, Yahoo, MSN...etc. Återigen måste du avaktivera denna specifika funktion (utan att radera din "stapel").


"Jag gjorde alla manipulationer som föreslagits av kundtjänst men det fungerar fortfarande inte"
=> datorernas mysterier...i 90 % av fallen är att byta webbläsare den ultimata lösningen som löser allt! till exempel, om du använder Internet Explorer, ladda ner Firefox och vice versa (dessa program är gratis).

Glöm inte i alla fall att kundtjänst endast kan vara effektiv i sitt svar om du beskriver ditt problem så exakt som möjligt!


Naturligtvis, om några av er vill komplettera dessa uppgifter genom att förklara för oss hur de löste vissa problem är de välkomna!

Bra spel för alla
Webben'
jag kan inte spela

kawkaw123
15/12/2011 22:33:09

AAH ok tack för svaret

galinette82
14/12/2011 12:10:33

du har inget att göra. Det är webbplatsens administratörer som är ansvariga för att validera intäkterna (vanligtvis tar det max 2 till 3 dagar).


kawkaw123
13/12/2011 23:30:05

Snälla jag vann ett byte på 2 euro, men jag visste inte hur jag skulle validera det för att få det?

melann
14 
06/12/2011 13:55:16

😂 tack alla, problemet är löst.🙋🙋

webmaster
1629 
06/12/2011 10:24:52

Hej tarik34500 🙋,

Pratar du om ett konto borttagning? Du måste göra en förfrågan till kundtjänst i avsnittet Konto och autentisering.

Bra spel!

Webben "

tarik34500
04/12/2011 13:45:07

Hur går det att demontera ett annat konto?

evatralala89
14 
10/11/2010 12:13:07

Några förslag att lösa dina problem ...

"Spelen visas inte på hemsidan (stort vitt utrymme mitt på sidan)"
"innehållet i fönstret (popup) i spelet förblir vit / svart"
=> För dessa frågor: Problemet kommer från flash-plugin-modulen som inte (eller dåligt) är installerat på din dator. Förslag: Installera om det eller installera en nyare version. Be kundservice att förklara manipuleringen om det behövs.


"När jag klickar på spel händer inget / inget fönster öppnas"
=> För den här frågan: Problemet kommer från en anti-popup som du har installerat (ibland utan att veta det) på din dator. Du måste inaktivera den för att spela våra spel. Dessutom ingår en anti-popup ofta i "barer" som Google, Yahoo, MSN ... etc. Återigen måste du inaktivera den här specifika funktionen (utan att radera din "bar").


"Jag gjorde allt arbete som föreslogs av Kundtjänst men det fungerar fortfarande inte"
=> datorernas mysterier ... i 90% av fallen är förändringen av webbläsare den ultimata lösningen som kan lösa allt! Om du till exempel använder Internet Explorer, ladda ner Firefox och vice versa (den här programvaran är gratis).

Glöm inte i alla fall att kundtjänsten kan vara effektiv i sitt svar endast om du beskriver ditt problem så exakt som möjligt!


Självklart, om några av er vill komplettera dessa uppgifter genom att förklara för oss hur de löste några problem är de välkomna!

Bra spel alla
Webben "



DreamCentury
Gratis spel utan köpplikt, gratis spel och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade